مبلمان ویلایی - An Overview

Wiki Article

ویلا مبل که برندی ایرانی و ثبت شده است، انواع مبلمان باغی را تولید و عرضه می‌نماید. برای شناخت انواع مبلمان باغی با ما همراه باشید.

علاوه بر جنس، تنوع در طراحی از دیگر خصوصیات مبلمان این مجموعه است. این مجموعه انواع مبلمان، ست های ناهارخوری، نیمکت های فضای باز، سطل زباله، میز تاشو، انواع فلاورباکس و تخت آفتاب را تولید و به مشتریان خود عرضه می کند.

ویلا به ساختمانی گفته می شود که در تعریف امروزه از چهار طرف به بیرون نما داشته باشد و معمولاً آن را در اطراف شهرها یا در ییلاق ها می سازند.

چنانچه تصمیم به خرید مبل ال، مبل ناهارخوری و مبل نیم ست دارید می‌توانید با مراجعه یا تماس تلفنی با نمایندگان آلاچیق مدل مناسب فضای باز خود را انتخاب و خریداری کنید.

کاملترین تحلیل دبیرستان البرز تهران (کالج آمریکایی تهران)

یکی از بخش های آرچیکان معرفی و ارائه فایل نقشه های معماری جهت الگو برداری و راهنمایی طراحان و علاقه مندان معماری و همچنین برای پروژه متره و برآورد می باشد.

چند نمونه از مبلمان های این مجموعه ( برای دیدن طرح ها در سایز بزرگتر برروی آنها کلیک کنید )

کاملترین مجموعه آبجکت های طراحی داخلی و دکوراسیون کلاسیک (مبلمان کلاسیک)

مجموعه منحصر به فرد محوطه سازی مسکونی و ویلایی کاملا اجرایی

مجموعه بسیار زیبا و اجرایی ۷۰۰ پلان ویلایی و مسکونی ( دوبلکس و تری بلکس)

از مهمترین ویژگی های این نوع مبلمان، مقاومت، استحکام و طول عمر آن ها است، زیرا که در مجاورت مستقیم رطوبت، برودت و تابش آفتاب قرار دارند. جنس مبلمان فضای باز با دوام آن ها ارتباط مستقیم دارد.

برخی از مبلمان فضای باز به گونه‌ای طراحی شده‌اند که با اشغال کمترین فضا، این امکان را ???? ???? فراهم می‌کنند که فضای بالکن بزرگ و خلوت دیده شود.

برترین آموزش پرزانته پلان در فتوشاپ ( شیت بندی ،راندو و پرزانته معماری – پست پروداکشن )

مبلمان ویلایی از لحاظ انتخاب تشک دارای تنوع رنگ بسیار بالایی میباشند ولی قسمت فلزی این نوع صندلی ها فقط در رنگهای مشکی،سفیدو قهوه ایی قابل سفارش میباشد.

Report this wiki page